Cyclobeet

Leuke zin:

…gevaarlijk zigzaggende cyclobeten op huurfietsen… ( VK van 26 juli 2016)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

8 reacties op Cyclobeet

  1. gewoonanneke zegt:

    Vooral voor die Ebikes moet je oppassen haha rij er zelf ook op natuurlijk.

    Liked by 1 persoon

  2. Kakel zegt:

    Van dergelijke zinnen kan ik ook zo genieten. Ik heb een klein citatenboekje.
    Eentje (heel ander niveau) schiet me te binnen. Van een gedicht van Drs P: “Haar tierigheid was goeder en haar moedigheid was lank.” Briljant, briljant!

    Liked by 1 persoon

  3. Mrs. T. zegt:

    Dat is inderdaad een mooie zin. Mooi woord ook: cyclobeet.

    Like

  4. ­čśä­čśä­čśä

    Like

  5. Dan geniet ik meer van de tekening dan van het zinnetje !

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      De tekening vond ik ergens op internet. Het is reclame om geld te geven, zodat alle kinderen een fiets hebben. Ik geniet vooral van de zin en het heerlijke woord cyclobeet, aar smaken verschillen en dat mag. Is fijn zelfs

      Like

  6. Plato zegt:

    Ik droom wel eens van zo’n cyclobeet met een e-bike en wie weet ook wel facebook op het stuur geplakt. Komt denk ik omdat ik een tijdje geleden net op tijd kon wegspringen door zo’n 45 km voorbijrazende grijze duif met weinig ook voor haar omgeving. Tjonge, wat een mens kan schrikken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

