Klerezooi

Wat heb ik toch een zooi kleren.
Een zak met schoenen is al weg.
Voordeel van opruimen is dat ik leuke ‘onbekende’ kleding heb gevonden.😉

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Past nergens in. Bookmark de permalink .

13 reacties op Klerezooi

  1. Het kan geen kwaad, om af en toe de kledingkast even te ruimen, vooral de kleding die je eigenlijk nooit draagt.

    Liked by 1 persoon

  2. Ria B zegt:

    Het nare van dat opruimen is….wat ik twee jaar geleden heb gedaan…is dat ik soms op zoek ben naar iets….ja hoor weg dus..

    Liked by 2 people

  3. Ferrara zegt:

    Hier ook een goed gevulde tas voor de kledingcontainer.

    Liked by 1 persoon

  4. Kakel zegt:

    Van kasten opruimen krijg ik ook een opgeruimd gevoel in mijn hoofd. Heb jij dat ook?

    Liked by 1 persoon

  5. minoesjka2 zegt:

    Soms moet je gewoon de boel eens lekker uitmesten hé?
    Bij mij word het ook weer eens tijd dat ik een paar kasten onder handen ga nemen.

    Liked by 1 persoon

  6. Mrs. T. zegt:

    Dat doen we hier ook vrij regelmatig. Alleen kom ik eigenlijk nooit onbekende kleding tegen.

    Liked by 1 persoon

  7. Soms moet je ingrijpen , het moet! Maar oh wat heb ik spijt van die bodywarmer die ik weg gedaan heb.😒

    Liked by 1 persoon

  8. natuurfreak zegt:

    Als de boel onoverzichtelijk wordt is het de hoogste tijd om wat op te ruimen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

