Vakantie 2017- 4

Mooi rondje gefietst vandaag Bork-Beilen-Bork, 25 km ( knooppunten 27, 26, 49, 1, 15, 11, 55).  Via opgebroken centrum Westerbork, bloemenweide( zo groot als een voetbalveld), Beilen (nuttig winkelen), Klatering, Oranjekanaal

 

# strak windje #met dank aan motortje

Foto’s van mij via Iphone, behalve die van Warenhuis Wassen . Wij zouden nu eigenlijk in Frankrijk zitten, maar mijn vriend herstelt van spit. Daarom houd ik nu vakantie in en om het huis en daar is het ook mooi. Het vakantiegevoel heb ik wel. De post wordt niet bezorgd en werk is ook ver weg. 

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Fietsen, vakantie. Bookmark de permalink .

7 reacties op Vakantie 2017- 4

  1. Mooi Drenthe. De bloemetjes 🌼

    Liked by 1 persoon

  2. Drenthe is echt mooi, en zo’n grote bloemenweide natuurlijk helemaal.

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      Drenthe is prachtig. Ik bof dat daar woon. Er komen hier heel veel toeristen, dus eigenlijk is het gek dat ik normaliter op vakantie ga 😉 Maar eigenlijk zijn er overal mooie plekjes. Mijn dochter woont in Schiedam en iedereen denkt dat je dan alleen in industriegebied zit. Dat is niet waar. Je fietst/ loopt snel het Beatrixpark in en zit dan zo in de natuur, maar dat hoef ik jou niet te vertellen, want jij laat dat wel zien met alle mooie foto’s.
      De bloemenweide is maar 2 km van mijn huis en particulier eigendom. Dat moet je maar net zien, want volgend jaar zaait hij misschien wat anders…..

      Like

  3. Ria B zegt:

    Ik kan je bijna niet bijhouden zo snel volgen je blogjes elkaar op 😜
    O jee dus het centrum is opgebroken, goed om te weten .
    Geniet nog lekker van je vakantie en bedenk maar dat het in Zuid Frankrijk bijna niet uit te houden is

    Liked by 1 persoon

    • staartje zegt:

      Vakantie he….dan heb je er tijd voor… Toen ik gister iets hoorde over de hitte dacht ik dat ook…. tegen hitte kun je niet zoveel doen. Op onze camping is het 37 graden. Normaliter trekken we dat wel met een aangepast schema en in de schaduw of in/ bij een etang, maar om iets te doen, is het dan waarschijnlijk te warm. Hier valt het weer eigenlijk wel mee. Ook nu schijnt de zon weer. Ik heb (vooral) de laatste jaren in Frankrijk gefietst of als de zon schijnt. Een regenpak heb ik niet(meer). Met plannen via Buienalarm was dat ook niet nodig. Ik besef dat ik bof. Ik woon immers in ‘toeristengebied’.

      Like

  4. Ferrara zegt:

    Je woont in een mooi gebied. Je hebt gelijk dat er overal in ons land mooie plekken zijn te vinden.
    Wens je nog veel plezier en beterschap voor je partner.

    Liked by 1 persoon

  5. gewoonanneke zegt:

    Mooie omgeving om te fietsen hoor, leuke verslagen…..

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

