Gelijk

IMG_0437

Niets aan toe te voegen. Duidelijk.( van  o.a. Nederland Tolerant)

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR - docent Nederlands- fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur- drie heel leuke kinderen en een geweldige kleinzoon(2013). Vanaf februari 2014 verschijnt er regelmatig een logje met wetenswaardigheden over Schiedam. Niet dat ik daar woon, maar mijn kleinzoon wel.
Dit bericht werd geplaatst in Actueel, liesbeth waardeert, politiek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Gelijk

  1. Hahahahaha…..en zo is dat!

    Liked by 1 persoon

  2. ria zegt:

    Kunst in Ootmarsum, vakantie in Bossem, heerlijk om hier te zijn op jou blog.
    Ja het is vreselijk en beschamend wat de blanken in het verleden hebben gedaan, daar is alle ellende van nu niets bij vergeleken.
    Beer heeft gelijk, allemaal één pot nat:-)

    Liked by 1 persoon

  3. gewoonanneke zegt:

    Dat zou zomaar eens kunnen haha…… soms ben ik opeens bloggers kwijt. Moet mijn blogrol weer eens bijwerken maar zal even moeten zoeken hoe ik dat ook al weer moet doen. Boekenverslagen zal ik niet veel lezen, momenteel lees ik te weinig.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

