1000 vragen aan mezelf #9′

  1. Wat zou je doen als je vijf jaar in de gevangenis zat? Yoga, bewegen, lezen, sodoku, haken, breien, kaartjes sturen, Nederlands studeren. Als dat mag allemaal. Maar ik hoop toch echt dat ik daar niet terecht kom.
  2. Waar werd je vroeger blij van? Zwemmen, fietsenrally op Koninginnedag, monopoly spelen in de vakantie bij mijn tante met mijn vriendin. Kampeervakanties in Luxemburg. Iets leren.
  3. In welke outfit voel je je mooi? Mooie leuke, rode jurk. Mooie oorbellen.
  1. Wat ligt er op je nachtkastje? Leesbril en een creme voor mijn voeten.
  2. Hoe geduldig ben je? Niet
  3. Wie is jouw gevallen held? Tja…. weet ik (nog) niet. Ferd Grapperhaus heeft voor mij afgedaan. Maar hij was voor mij geen held
  4. Staan er foto’s op je telefoon waarmee je chantabel bent? Nee, maar wel van kleinkinderen. Sommige mensen zijn zo ziek dat ze met alles chanteren.
  5. Wie van je vrienden ken je het langst? Schoolvriendin Trudi , al zo’n 60 jaar. Vanaf 6 jaar, klas 1?
  6. Mediteer je graag? Soms, meer overdenken
  7. Hoe pep je jezelf op na een rotdag. Het gaat weer voorbij. Iets lekkers eten. Iets leuks (bloemen) kopen.

De 1000 vragen komen uit een bijlage van het tijdschrift Flow in 2015. 1000 is wel heel veel! Dus braken bloggers het op in wekelijkse blokken van 10 vragen. Elke maandag een blokje van 10.

Over staartje

vrouw- positief ingesteld- op zoek naar humor- geloof in oplossingen: in JA EN en niet in JA MAAR , met pensioen, fan van lezen, sauna, studeren, luieren,de zon, lekker eten, samen dingen doen, cultuur en natuur, musea- drie leuke kinderen en twee geweldige kleinzonen(2013 en 2015)
Dit bericht werd geplaatst in 1000 vragen aan mezelf. Bookmark de permalink .

8 reacties op 1000 vragen aan mezelf #9′

  1. Karel zegt:

    betaal 200 gulden en ga door naar af
    verhalen van pa over vroeger , maar meer nog van ravotten buiten
    alles zonder panty en hoge hakken
    m’n 1ste leesbrilletje , om af en toe de wekker te zetten
    heel geduldig
    ZWARTE PIET
    geen idee ?
    tref ze niet vaak , maar heb contact met iemand , zelfs al van af de kleuterschool
    weet niet eens wat het is
    wandelen en koppie leeg maken

    Geliked door 1 persoon

  2. Karel zegt:

    en zou het wat voor je zijn , om van die ouderwetse zeep , mooie kunstwerkjes te maken

    puzel groet

    Geliked door 1 persoon

  3. omabaard zegt:

    Vooral met 90 ga ik meeeeeeer dan akkoord!

    Geliked door 1 persoon

  4. Melody zegt:

    Oorbellen !!1
    JIj zonder oorbellen? Onbestaanbaar.

    Geliked door 1 persoon

  5. Mrs. T. zegt:

    Oh, ik vind monopoly juist helemaal niet leuk. Duurt veel te lang. Monopoly Deal daarentegen: heerlijk spel!

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz zegt:

    Het zijn wel aardige vragen dit keer, geen helden hebben voorkomt teleurstellingen. Nooit vergeten dat mensen altijd “mens”blijven en dus nooit volmaakt zijn. Dus inderdaad, geen mensen op een voetstuk zetten.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie